Video

Terkini
700 Video
Siri 000

3 Sebab Saya Tekad Nak Kurus

10kg gone.

Siri 000

Gemuk Air Sebenarnya Tak Wujud

Kau yang gemuk, air yang kena.

Siri 000

Mitos Ibu Berpantang Tak Boleh Sejuk-Sejuk

Kalau ibu tak mandi, anak terus pantang tak nak minum.

Siri 000

Pengalaman Survive Kanser Prostat

Jangan stress sangat, nanti kena kanser ni lagi stressss.

Siri 000

Nak Berpantang Sendiri atau dengan Bidan?

Kalau ibu kandung atau ibu mentua tak available, boleh upah bidan atau confinement lady. Kesian isteri nak menyusu lagi, nak jaga kesihatan diri lagi. Orang berpantang kena ada stokin https://shope.ee/1VN65nQm2a

Siri 000

3 Cara untuk Release Stress

Baik betul cadangan-cadangan ni. Boleh dapatkan anxiety reliever di sini https://shp.ee/yhxbadd

Siri 000

Mata Pun Ada Otot

Ingatkan rabun disebabkan lens saja, rupanya masalah otot pun boleh rabun. Segarkan mata anda dengan ini https://shope.ee/4pcvmHqRSS

Siri 000


Terapi di dalam Air

Kalau kau ada sawan, jangan pergi terjun sorang-sorang pulak. Perlu pakai pakaian yang sesuai bila dalam air https://shope.ee/XTG9HtQK

Siri 000

Diet Coke ni untuk Diet Ke?

So betul la eh boleh kurus minum Diet Coke? Kalau tak nak diet guna coke boleh guna benda ni. https://shope.ee/5pVBQOBVku

Siri 000

Pengalaman Sleep Paralysis & Kena Tindih

Eh bukan sama je ke? Nak tidur tu guna selimut yang best macam ni https://shope.ee/8p8jjfEehs

Siri 000

Rabun Bukan Penyakit

Kesian budak-budak kena tuduh tak jaga mata. Yang rabun tu, boleh tengok cermin mata ni https://shp.ee/xjm2tdz

Siri 000

Macam Mana Physio Jaga Orang Lepas Operation?

Sampai cara batuk pun kena ubah ha. Macam berbaloi kalau ada elastic tape ni https://shope.ee/AqiHK1o0W

Program Lain Untuk Anda

Langgan Pengisian Dari Wadah!

Terima perkongsian dari Wadah pada setiap hari Rabu terus ke emel.