2 Jenis Scan untuk Wanita

Ingatkan ada satu je yang kat luar perut tu.


Cara Tolong Penghidap Anxiety

Listen to understand, not to reply.

Carpal Tunnel Syndrome: Sakit di Pergelangan

Masalah gamers.

Urat Tersimpul: Punca dan Solusi

Ini yang tukang urut duk tekan-tekan tu kan?


Pengalaman Berubat Tourette Syndrome

Dah macam R2D2 bunyi dia.


Kebaikan Menyusu Badan

Patut la para ibu letih lepas menyusu, banyak tenaga yang digunakan.

Penyakit Lembu Gila

Nauzubillah.



Cara Penjagaan Gigi Kanak-Kanak

Serius la ada orang letak garam dengan Nescafe dekat puting tak nak kasi budak hisap 😂

Cara Hilangkan Kawah Parut Jerawat

Sedangkan kawah bukit di hutan boleh diratakan, inikan di muka.

Pengalaman Diet Tanpa Nasi

So betul la eh diet tanpa nasi ni sekali tibai nasi terus naik cepat.

Penyakit Triple A: Menunggu Letup

Kalau ada tanda-tanda tu cepat-cepat pergi hospital ye jangan memandai self-diagnose.

Kutu Rambut: Punca dan Solusi

Bapak geli.