P. Ramlee: Pelakon yang Menjadi Dirinya Sendiri

Seniman agung yang karyanya masih dinikmati sehingga sekarang.

Scene Beatbox di Malaysia

Try buat dekat mic handphone korang. Make sure water-resistant.

Review Filem – Sonic The Hedgehog

Dah cantik mata Sonic sekarang. Awal-awal dulu macam monyet dalam Jumanji.

Review Filem – The Gentlemen

Bangga jap Henry Golding berlakon dengan Matthew McConaughey.

Kenapa Ada Musician yang Main Banyak Band?

Normal rupanya musician untuk main lebih daripada satu band.

Review Series – My Ambulance

Siapa yang dah lama tak ketawa tu boleh try cerita ni.

4 Persoalan dalam 13 Reasons Why

Menegakkan keadilan jangan sampai melakukan kezaliman yang lain.

3 Jenis Haki dalam One Piece

Fuh macam karomah orang soleh.

Review Dokumentari – Icarus

Apabila seorang pembuat filem mendokumentasikan pengalamannya sengaja mengambil dadah untuk masuk sukan berbasikal tetapi kemudiannya dia…

Review Filem – Birds of Prey

Harley Quinn pun reti move on.

Weeb vs Otaku

Mula-mula tak sama, tapi sekarang dah macam sama. Funny how language and meaning evolve.

Review Filem – Svaha: The Sixth Finger

Pergh boleh tahan rare jugak Korea buat filem pasal ajaran sesat ni.