Bila check, doktor kata badan okay je. Tapi simptom sakit tu ada sebab stress dari otak.
Boleh dapatkan anxiety reliever di sini https://s.shopee.com.my/8fNwkq1AMI
Bila check, doktor kata badan okay je. Tapi simptom sakit tu ada sebab stress dari otak.
Boleh dapatkan anxiety reliever di sini https://s.shopee.com.my/8fNwkq1AMI
Bila check, doktor kata badan okay je. Tapi simptom sakit tu ada sebab stress dari otak.
Boleh dapatkan anxiety reliever di sini https://s.shopee.com.my/8fNwkq1AMI