Video

Terkini
258 Video
Siri 000

Pengalaman Mistik Ketika Tunggang Kuda

Fuh terus pergi ke alam lain, lain machiam pergi dia.

Siri 000

Toyol Jaga Banglo

Sekarang kita dah tau toyol buat apa dengan duit yang dia curi tu. Real estate bebeh, that’s where real money is.

Siri 000

Ada Benda Intai

Tah-tah jiran nak tegur sebab bau sampai ke sebelah.

Siri 000

Terdengar Azan Pukul 2 Pagi

Boleh pulak dia jumpa ibrah pukul 2 pagiii. Main ni pukul 2 pagi lagi seram https://shp.ee/w83xs6h

Siri 000

Ciri-Ciri Keturunan Harimau Keramat

Kening tu macam sama je Bang Johnnn… Dalam ni ada pasal saka tauuu https://shp.ee/w83xs6h

Siri 000

Sulur Bidar: Hantu atau Kejadian Alam?

Tapi hantu pun kejadian alam kan? Ada banyak lagi hantu dalam ni https://shp.ee/w83xs6h

Siri 000

Semangat Harimau Keluar Saat Terancam

Kalau silap orang, boleh kena terkam Mat. Dalam ni ada lebih dari harimau lagi tauuu https://shp.ee/w83xs6h

Siri 000

Jangan Sign Kontrak dengan Saka Harimau

Or any saka for that matter. Dalam ni pon ada pasal saka tauuu https://shp.ee/w83xs6h

Siri 000

Sihir 4 Suku Kaum Orang Asli Dunia

Aduh tak ada pun orang Siam? Takkan Siam kalah kot. Dalam kad game ni ada pasal sihir juga https://shp.ee/w83xs6h

Siri 000


Persembahan untuk Roh dalam Perayaan Hantu Lapar

Fuh siap sedih kerusi kosong untuk bagi diorang duduk, VIP chor. Dalam kad ni pun banyak hantu https://shp.ee/w83xs6h

Siri 000

Siapa yang Call Minta Air?

Aduh dia main call-call pulak. Main kad ni pon seram jugakkk https://shp.ee/w83xs6h

Siri 000

Batu Sakti

Pergh batu serai tu legend. Tau-tau buat masak tomyam. Cuba tengok kad Battle of Bomoh ni https://shp.ee/w83xs6h

Program Lain Untuk Anda

Langgan Pengisian Dari Wadah!

Terima perkongsian dari Wadah pada setiap hari Rabu terus ke emel.