Kali Pertama Nampak Hantu

Description hantu tu macam makhluk-makhluk mistik ja. Boleh dapatkan topeng hantu di sini https://shp.ee/wewdpey

Ingatkan Mak, Rupanya Pocong

Lain macam balut tudung mak hari ni.Boleh dapatkan kain kapan di sini https://shp.ee/id7e67h

Keranda Terbang di Pulau Jawa

African: Coffin dance. 
Indonesia: Hold my lampor. Boleh dapatkan set kelengkapan jenazah di sini https://shp.ee/xepup4u

Cerita Sebenar The Conjuring

Fuh mencabar jugak nak mengaku mak kalau dah ghupe gini. Boleh dapatkan poster di sini https://shp.ee/2nkf22w


Kisah Banglo Taman Tenaga

Berani homeless tu tidur situ.

Jin Bersuara Comel Masuk Islam

Sampai ustaz pun tergelak melayan jin.

Kedai Kena Santau Sampai Tak Nampak

Ah klasik.


Tuan Guru yang Mati Hidup Semula

Mau melompat kalau dengar jenazah bersin.

3 Hantu Paling Top di Jepun

Jenis hantu perlukan validation.

Misteri Jambatan Adam

Macam seronok je kalau dapat jalan-jalan situ.

Batu Serai adalah Infinity Stones Orang Melayu

Berdagang dengan alam lain.


Misteri Sepupu Dialih Tempat Tidur di Hotel

Tak lawak part ketuk pintu.