Black Cats Matter

Kucing pun kena discriminate bai.

Gli: Penjaga Hagia Sophia

Dikuburkan sebagai salah satu guardian tempat yang penuh sejarah ini.

Buah Nona

Devil fruit One Piece!

Kumbang yang Makan Katak

Serius la dia tembus perut macam cerita Alien vs Predator tu…

Adakah Dibenarkan Bunuh Buaya di Sarawak?

Daripada kes tempoh hari, orang berdebat boleh ke tak boleh bunuh buaya ni.

Usaha Indonesia Memulihkan Alam

Menarik jugak konsep Nyepi ni. Nyepi dan sendiri aku benci.


Fungus yang Boleh Jadi Polystyrene, Beg dan Makanan

So ternak fungus ni maka cukuplah semua keperluan hidup kita gitu ke?

Bulu Pelepah Laut

Fuyo macam bulu tangkis menguak-nguak.

Catnip: Ganja Kucing

Aduhhh dia pun bani tenanggg…

Luka Kucing Tak Kering-Kering

Manusia pun boleh dijangkiti fungus ni.

Genetically-Modified Food: Masalah atau Solusi?

Betul jugak eh. Kalau nak kira tak nak modified, habis tu jagung dan tembikai sekarang semua…

Ular Terbang

Ingatkan babi je boleh.