logo ML Card Games

Tapi dah bertahun makan sushi, tak ada pun masalah cacing ni.

Yang mana nak jugak makan sushi tu, buat sendiri je dekat rumah dengan benda ni. Terjamin bersih sikit sebab air tangan kita. https://shope.ee/7UrzvGihKy

Tapi dah bertahun makan sushi, tak ada pun masalah cacing ni.

Yang mana nak jugak makan sushi tu, buat sendiri je dekat rumah dengan benda ni. Terjamin bersih sikit sebab air tangan kita. https://shope.ee/7UrzvGihKy