Terputusnya Hubungan dengan Alam Mistik

Cerita dulu-dulu baik cerita perang, penyakit, perniagaan, semua mesti ada kaitan dengan alam jin.

Hantu Kubur (Part 2)

Betul. Dekat kubur kalau kucing lalu pun kita kata hantu.


Hantu Kubur (Part 1)

Tau tau tazkirah malam Jumaat.

Puteri Gunung Ledang (Part 2)

Macam Puan Pavithra jugalah, nak tolak dengan cara sopan.

Puteri Gunung Ledang (Part 1)

Jauhnya pergi sampai Gunung Ledang nak beribadat.

Jester: Ceria di Luar, Tersimpan di Dalam

Sekali-sekala tanya la khabar kawan korang yang havoc tu.

Kenapa Ada Orang Selalu Ketawa?

Mula-mula kelakar, hujung-hujung tu deep pulak.

Pari-Pari (Part 2)

Kiranya fairy version Nusantara ni tak ada sayap la ye?

Pari-Pari (Part 1)

Ingatkan fairy ni ada dalam tradisi orang putih je.

Naga (Part 2)

Syok wo kalau hidup zaman ada naga dan garuda. Boleh melancong oversea.

Naga (Part 1)

Baru perasan naga Asia tak ada kepak macam naga Barat.

Burung Garuda

Makhluk mistik yang menjadi simbol kekuatan negara Indonesia.