Susah Tak Nak Tulis Lagu?

Teringin nak tulis lagu, tapi bila nyanyi jadi syair ūüôĀ Boleh dapatkan gitar di sini https://shp.ee/vxdibw9…

Kesan Deforestation Terhadap Makhluk Ghaib

Jangan sampai orang bunian turun demo. Boleh dapatkan topeng hantu di sini https://shp.ee/je66mbh


Sebaik-Baik Peringatan

Berfikir tentang pengakhiran diri, adalah sebaik-baik perspektif hidup. Boleh dapatkan sejadah gebu bercorak di sini https://shp.ee/ghdiskd

Belajar Berkawan dengan Orang Kelantan

Fuh baru tau ada dikir bunga. Betul-betul macam rumpai laut. Boleh dapatkan budu di sini https://shp.ee/egv4byr

Cara-Cara Mandi Keris (Part 2)

Haha betui jugak, takkan nak guna hair dryer ūüėā Boleh dapatkan rak simpan keris di sini…

Cara-Cara Mandi Keris (Part 1)

Dah macam mandi baby ha. Boleh dapatkan rak simpan keris di sini https://shp.ee/h68sjb7 Masukkan dan tebus…


Sepertimana Manusia, Keris Juga Harus Mandi

Menjawab persoalan adakah mandi keris bidaah. Boleh dapatkan rak simpan keris di sini https://shp.ee/h68sjb7

Kenapa Limau Selalu Digunakan dalam Adat Melayu?

Buahnya nipis, manfaatnya tebal. Boleh dapatkan pokok limau nipis di sini https://shp.ee/9ws2czx Masukkan dan tebus promo…

Unboxing Gold Play Button

Tau-tau dapat Dybbuk Box. Boleh dapatkan baju YouTube di sini https://shp.ee/tacpdwj

Macam Mana Hantu Makan Pemberian daripada Manusia?

Dah lama terfikir benda ni. Boleh dapatkan topeng hantu di sini https://shp.ee/dt2geq3

Mari Melawan dengan Lebih Efisien

Lawan semua orang boleh lawan. Nak mencapai objektif lawan tu yang pening. Boleh dapatkan kelambu di…

Ancak: Upacara Bagi Makan Hantu

Kuah banjir bendi taruk tepi. Boleh dapatkan pulut kuning sedap di sini https://shp.ee/tunzvi3 Masukkan dan tebus…