7 Senjata Licik Syaitan Durjana

Member tak bagi chow dari lepak pakai taktik yang sama. Boleh dapatkan buku misteri di sini…

Adab Imam Malik yang Melangit

Yang kita tengok TikTok ceramah dalam toilet aduh.

Kota Tarem yang Penuh Barokah

Ini la eh kota yang ramai habib dan syeikh duk sebut tu?

Kunci Kaabah Tidak Dipegang oleh Kerajaan Saudi

Pergh rupanya dalam Kaabah tu ada lagi kunci lain.

Kaum Madyan: Kaki Kencing dan Suka Pow Harta Orang

Bapak pening kepala dapat kaum penyangak macam ni.

Misteri Sungai Furat dan Gunung Emas

Salah satu daripada tanda kiamat yang disebut dalam hadith.

Imam Abu Hanifah: Imam Paling Senior

Imam paling senior pun belajar dengan anak muridnya tau. Kau darjah 5 dah nak tunjuk belang…

Sejarah Ringkas Penyusunan Surah

Ingatkan masa wahyu turun dulu dah ikut susunan macam yang kita baca sekarang.

Kenapa Allah Guna Perumpamaan Nyamuk?

Haiwan kecil, perlambangan besar.

Kota Baisan Penentu Kemunculan Dajjal

Patutla pembangunan giat dijalankan di sini.

Perbezaan Penyembelihan Cara Islam dengan Stunning

Tak sanggup tengok video-video stunning lembu 😢