Takotsubo Syndrome: Sakit Apabila Hati Remuk

Pergh patutlah sakit betul-betul dekat jantung. Ingatkan perasaan je. Boleh dapatkan belon bentuk hati di sini…

Saintis Telah Temui Ulat Pemakan Plastik

Adakah ini bermakna plastik sudah dikira biodegradable? Boleh dapatkan plastik sampah di sini https://shp.ee/pn7k5rz

Jangan Ambil Rumah Kami!

Member semua ada cengkerang ori, dia seekor usung plastik. Kau rasa? Boleh dapatkan ketam segar di…


Fungus yang Boleh Jadi Polystyrene, Beg dan Makanan

So ternak fungus ni maka cukuplah semua keperluan hidup kita gitu ke?

Genetically-Modified Food: Masalah atau Solusi?

Betul jugak eh. Kalau nak kira tak nak modified, habis tu jagung dan tembikai sekarang semua…

Jatuh Cinta Disebabkan Bau

Kalau ye pun awek suka bau kau, pakai la deodorant.

Does A Burger Cost A Forest?

Seriuslaaa?

Seronoknya Dapat Makan Pokok Sendiri

Kau seronoklah, pokok tu?

Processed Seafood Dekat Kedai Tu Ori Ke?

Ada ori, ada copy ori, ada Siam mari.

Vertical Forest dan Eco-Precinct

Kesejukan semula jadi, jimat aircond.

Bencana kepada Manusia, Hikmah kepada Alam

Macam wabak pun ada banyak jugak hikmah kepada haiwan dan tumbuhan.

Spiderman dari Sudut Biologi

Bapak lawak kalau benang dia keluar dari bawah 😂